02 September 2010

For Boy!!



The other day,I made some clothes for boy,R.
All remmakeovered,and all handmade-original.



先日、小学校6年生のRくんにお洋服をお作りしました。
全てリメイク/一点ものです。




Summer knit vest;


Polo shirts;




Cotton checked vest;




Zipper pants;




Marine poncho;


男の子にお作りするのは初めてだったのですが、
もくもくと想像しながら作っていきました。

This is first time for me making for young boy!
But it was really excited work.
R is really good-looking,and fashionable,also.
And I was really happy he liked these clothes.



なにしろRくんはお洋服がよく似合うおしゃれなグッドルッキングガイで
将来が楽しみすぎます。

本人に気に入って頂けてとても嬉しかったです**
アニオンなんて6年生のころ鴨柄のTシャツとか着てましたけれど・・・
最近の小学生は意識が高くてしっかりしていて驚かされます。
ダンスが得意なRくん、
これからも陰ながら応援しております**
どうもありがとうございました。

I was very glad for he liked my works **.
A grade-schooler these days is high consideration,
steady, and surprised.
Mr. R good at dance,
It will assist secretly in the future *****

Thank you so much!!!








No comments:

Post a Comment