11 January 2011

Erik coming!!!

Erik had came to my atelier last year!!!!!


昨年になりますが、
Erikがアトリエまで遊びに来てくれました*
彼はスウェーデン人で、ただいま上海でファッションのお勉強をしています。
日本へ旅行に訪れた際、わざわざ足をお運びくださいました。

He's from Sweden,
and studying fashion in Shanghai now.
I'd met him on cat street in Harajuku first time two years ago.
I like his originality very much,
haven't seen his any works yet,
but it must be great.
He always give me nice energy and inspiration.

He was trying to triangle embroidery,,,,

二年前、原宿キャットストリートで初めて出逢いました。
初めスウェーデンの王子様と思いました。
彼のオリジナリティと、ファッションセンスがわたしはとても好きです**
彼の作品を未だあまり拝見していませんが、
きっと素敵なものだろうと
思います。
真面目で、なんでもよく知っているので
わたしももっとしっかり勉強しなきゃ!!!


He know very well about Japanese street fashion
and cool shops in Tokyo,
more than me! ! !

エリック本当にどうもありがとう!
またすぐ逢いましょう♡

彼のブランドを心待ちにしているわたしでした☆

I'm really looking forward to see his brand's stuff,
Good Luck and See you soooooonxxxxxx!!!




No comments:

Post a Comment